MENU

4 Μαΐου 2020 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το τραίνο να διέλθει Ανατολικά της Πάτρας με διατήρηση του υπάρχοντος Προαστιακού – Του Θεόδωρου Κανελλόπουλου Views: 105 Opinion, Ειδήσεις, Επικαιρότητα, ΚirixAROUND, Πάτρα / Δυτ. Ελλάδα

Το τραίνο να διέλθει Ανατολικά της Πάτρας με διατήρηση του υπάρχοντος Προαστιακού – Του Θεόδωρου Κανελλόπουλου

Του Θεόδωρου Κανελλόπουλου

Σήμερα (σσ χθες) πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, σχετικά με την υπογειοποίηση ή όχι της διέλευσης του τρένου από τον Αστικό ιστό της Πάτρας.

Δεν θα ήθελα, με την σημερινή μου παρέμβαση σαν απλός πολίτης, να τοποθετηθώ στο συγκεκριμένο πρόβλημα με την μία ή την άλλη άποψη.  

Απλώς, θέλω να καταθέσω δημόσια και μία άλλη εκδοχή, που δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει.

Συγκεκριμένα θεωρώ ότι ο προαστιακός στη σημερινή του μορφή θα πρέπει να διατηρηθεί και να εξυπηρετεί τους πολίτες στους Δήμους Πατρών και Δυτικής Αχαΐας.

Η πιθανή διέλευση του νέου ηλεκτροκίνητου τρένου διπλής κατεύθυνσης, στις παραλιακές περιοχές από Πάτρα μέχρι την Κάτω Αχαΐα, η οποία και θα περάσει από κατοικημένες περιοχές, θα επαναφέρει αντίστοιχο αίτημα των Δημοτικών αρχών και αντιδράσεων των κατοίκων.

Για το λόγο αυτό πιστεύω, ότι θα πρέπει να προσανατολιστούμε στη πιθανή λύση, το ηλεκτροκίνητο τραίνο διπλής γραμμής να φθάσει μέχρι τις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις του ΟΣΕ στο Ακταίο. Από εκεί θα μπορούσε να υπάρχει η επιβίβαση των επιβατών στον προαστιακό και η μεταφορά τους μέχρι την Κάτω Αχαΐα.      

Η νέα διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή θα μπορούσε, να κατασκευαστεί Ανατολικά πάνω από το Πλατανί, Κ. Καστρίστι, Χαλανδρίτσα, Βιομηχανική Περιοχή και μέχρι Λάππα κ.λ.π., όπου θα προχωρήσει στους όμορους Νομούς.

Για την Διασύνδεση με το νέο Λιμάνι θα μπορούσε, να γίνει η σιδηροδρομική γραμμή πάνω στο ποτάμι του Γλαύκου που εκβάλει στο νέο Λιμάνι.

Η παραπάνω πρόταση, ανεξαρτήτου του οικονομικού κόστους κατασκευής, θα δώσει πνοή και ανάπτυξη και στις Ανατολικές περιοχές του Δήμου Πατρέων και της Ερυμάνθειας ειδικότερα.

Παράλληλα θα συμβάλει και στην διασύνδεση των επιχειρήσεων που είναι εγκατεστημένες στην ΒΙ.ΠΕ. Πατρών, μειώνοντας και τα κόστη μεταφοράς των προϊόντων τους.

Ελπίζω η παραπάνω πρότασή μου να αποτελέσει αφορμή, για εναλλακτικό σενάριο κατασκευής της Νέας σιδηροδρομικής γραμμής στην περιοχή μας.

Ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος είναι της Συνδικαλιστής ΔΑΚΕ Αχαΐας.   

Comments are closed.