MENU
Advertisement

16 Σεπτεμβρίου 2024 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η επόμενη ημέρα για το νεοκλασικό στη γωνία Αγίου Νικολάου και Ρήγα Φεραίου Views: 566 ΚirixAROUND, City Life, Επικαιρότητα, Πάτρα/Δυτ. Ελλάδα

Η επόμενη ημέρα για το νεοκλασικό στη γωνία Αγίου Νικολάου και Ρήγα Φεραίου

Advertisement

Στάσιμη εμφανίζεται,  αρκετό καιρό, η αναμενόμενη  ριζική  ανακαίνιση  στο  εντυπωσιακό νεοκλασικό κτίριο στη γωνία των οδών  Αγίου Νικολάου και Ρήγα Φεραίου, ενός από τα πλέον προνομιακά στο εμπορικό κέντρο της Πάτρας, με κιονοστοιχία στο ισόγειο, που επί πολλά  χρόνια στη διάρκεια του προηγούμενου 20ου αιώνα στεγαζόταν  το ξενοδοχείο «ΕΛΛΑΣ».

Advertisement

Η ανέγερσή  του κτιρίου εκτιμάται περί τα τέλη του 19ου αιώνα (1890 – 1900).

Κάποια  προσωρινή κινητικότητα εργασιών  παρατηρήθηκε  πρόσφατα και σύμφωνα με πληροφορίες θα διατηρηθεί  πλήρως μόνο η εξωτερική του όψη ενώ εσωτερικά θα κατασκευαστεί από την αρχή με σκοπό να γίνει  εμπορική χρήση, με την εγκατάσταση  μάλλον μεγάλου πολυκαταστήματος.

Advertisement

Φυσικά η νέα περίοδος ζωής του κτιρίου, από την ημέρα που θα ξεκινήσει,  θα  μεγιστοποιήσει προς το καλύτερο την εικόνα στο συγκεκριμένο ήδη πολυσύχναστο κεντρικό  σημείο της πόλης.

Στο κτίριο  το τελευταίο κατάστημα σε  λειτουργία, ακριβώς στη γωνία του ισογείου, μέχρι το 2008 που έκλεισε, ήταν τα Τουριστικά σουβενίρ και λαϊκής τέχνης του Νίκου Σκαλτσά που ήταν και το πρώτο στο είδος του είχε ανοίξει  στην Πάτρα από το 1953, ενώ μετά την απώλειά του (1986), το είχε αναλάβει επάξια και ολοκληρωτικά η κόρη του Εύη που ήδη απασχολείτο  σε αυτό.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Άλλα καταστήματα  στο ισόγειο του κτιρίου  τα οποία έκλεισαν  σταδιακά, τα χρόνια που προηγήθηκαν, ήταν  τα δερμάτινα είδη του Γιώργου Λιβιεράτου, το καφέ του Τάκη Μαθιόπουλου, το πρακτορείο Προ-Πό του Δημοσθένη Σπηλιωτόπουλου και το ζαχαροπλαστείο  Ομηρίδης.

Στις φωτογραφίες το νεοκλασικό κτίριο όπως είναι σήμερα,  ό,τι έχει απομείνει από την επιγραφή του καταστήματος Σκαλτσά και σε μερική άποψη στις αρχές του  19ου αιώνα.

 ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΛΕΞ.  ΒΡΗΣ

Comments are closed.