MENU

19 Οκτωβρίου 2025 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ερωτήματα του σπιράλ στη Λογοδοσία του Δημοτικού Συμβουλίου Πατρέων για Πολιτική Προστασία, αστέγους και διαγραφές κλήσεων Views: 195 Ειδήσεις, Επικαιρότητα, Πάτρα/Δυτ. Ελλάδα, Πολιτική

Ερωτήματα του σπιράλ στη Λογοδοσία του Δημοτικού Συμβουλίου Πατρέων για Πολιτική Προστασία, αστέγους και διαγραφές κλήσεων

Οι δημοτικοί σύμβουλοι του σπιράλ ζητούν απαντήσεις για κρίσιμα ζητήματα της πόλης

Advertisement

Σειρά ερωτήσεων προς τη Δημοτική Αρχή Πατρέων, στο πλαίσιο της Ειδικής Συνεδρίασης Λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου, υπέβαλαν οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης σπιράλ Πέτρος Ψωμάς, Θάνος Δούρος, Χαράλαμπος Στανίτσας και Σοφία Στεφανοπούλου. Οι ερωτήσεις αφορούν τρεις βασικούς άξονες: την Πολιτική Προστασία, το ζήτημα των αστέγων στην πόλη και τη διαδικασία διαγραφής κλήσεων.

Πολιτική Προστασία
Οι δημοτικοί σύμβουλοι ζητούν ενημέρωση σχετικά με την πορεία των αντιπλημμυρικών έργων και το στάδιο στο οποίο βρίσκονται. Παράλληλα, ρωτούν αν έχει προχωρήσει ο προγραμματισμός και η υλοποίηση ασκήσεων Πολιτικής Προστασίας σε ευαίσθητες περιοχές του Δήμου, υπενθυμίζοντας τη σχετική δέσμευση του Δημάρχου κατά την τελευταία σύσκεψη φορέων.

Άστεγοι στην Πάτρα
Το σπιράλ ζητά ενημέρωση για τον σχεδιασμό που έχει εκπονήσει η Δημοτική Αρχή σχετικά με την προσέγγιση και τη στήριξη των αστέγων της πόλης. Επισημαίνεται ότι η εικόνα των αστέγων σε παγκάκια, προθήκες παλαιών ιδρυμάτων και πεζοδρόμους εξακολουθεί να προκαλεί προβληματισμό, καθώς δεν συνάδει με μια ενεργή κοινωνική πολιτική. Η παράταξη ζητά να διευκρινιστεί σε ποιες ενέργειες προβαίνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των αστέγων, αλλά και αν η ομάδα άμεσης παρέμβασης έχει αναπτύξει νέες μεθόδους συνεργασίας και πειθούς. Τέλος, τίθενται ερωτήματα για το πρόγραμμα διερευνητικών επισκέψεων της ομάδας και τις περιοχές όπου αυτές πραγματοποιούνται.

Advertisement

Διαγραφές κλήσεων
Αναφορά γίνεται στη δημοσίευση, στις 3 Απριλίου 2023, της Διάρθρωσης των Υπηρεσιών του Δήμου Πατρέων (ΦΕΚ 2182/Β/2023), και συγκεκριμένα στο άρθρο 19 που ορίζει τις αρμοδιότητες του Τμήματος Εσόδων. Οι σύμβουλοι του σπιράλ ρωτούν αν τηρούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες που αφορούν:
α) την ηλεκτρονική καταχώρηση των κλήσεων,
β) τη διεκπεραίωση αλληλογραφίας με τους δημότες,
γ) την τήρηση αρχείων βεβαιωμένων κλήσεων ανά έτος, και
δ) την εισήγηση καταστάσεων διαγραφών για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Η παράταξη επισημαίνει την ανάγκη διαφάνειας και λογοδοσίας στα παραπάνω ζητήματα, ζητώντας σαφείς απαντήσεις από τη Δημοτική Αρχή κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης.

Comments are closed.