Να ξεπεράσει τα €40 εκατ. σε τζίρο, καταγράφοντας σημαντικά αυξημένη κερδοφορία, έχει ως στόχο για το 2023 η Λούξ, η οποία έκλεισε την προηγούμενη χρήση με κύκλο εργασιών κοντά στα €36 εκατ. και πιεσμένη κερδοφορία λόγω των ανατιμήσεων και του ενεργειακού.
Όπως ανέφερε στο FnB Daily ο αντιπρόεδρος και εμπορικός διευθυντής της Λουξ, Κωνσταντίνος Μαρλαφέκας, οι αυξήσεις του κόστους παραγωγής ξεπερνούν το 35%.
ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ FREE
Η αχαϊκή βιομηχανία αναψυκτικών εστιάζει στο επίσημο λανσάρισμα της Λουξ free, της πορτοκαλάδας που δεν περιέχει συντηρητικά και ζάχαρη αλλά φυσικά γλυκαντικά με έως 60% λιγότερες θερμίδες και βιταμίνη C. Σύμφωνα με πληροφορίες του FnB Daily, η εταιρεία – η οποία κατέχει μερίδιο πάνω από το 40% στην κατηγορία της λεμονάδας ξεπερνώντας και την Fanta, με βάση τα στοιχεία της Nielsen IQ – θα εμπλουτίσει από την επόμενη χρονιά τη σειρά με επιπλέον free γεύσεις όπως είναι: • βυσσινάδα • λεμονίτα • cocktail mix εσπεριδοειδών με άρωμα μανταρίνι
ΠΡΟΧΩΡΑ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΟΥΞ FREE
H εταιρεία το 2022 άνοιξε την κατηγορία του παγωμένου τσαγιού, λανσάροντας τα “λουξ tea”, προϊόντα χωρίς συντηρητικά με 3 γεύσεις, που κυκλοφορούν σε συσκευασία 500ml και 1.500 ml: • Μαύρο τσάι λεμόνι • Μαύρο τσάι ροδάκινο • Μαύρο τσάι κόκκινα φρούτα Τα “λουξ tea”, που έχουν τοποθετηθεί στις αλυσίδες Μασούτης και ΑΒ Βασιλόπουλος και πιλοτικά στην Σκλαβενίτης, έχουν έως 5% περιεκτικότητα σε χυμό, κάτι που, όπως αναφέρει o κ. Μαρλαφέκας, αποτελεί μεγάλο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
ΝΕΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ
Παράλληλα η Λουξ κυκλοφορεί και νέες συσκευασίες στους φυσικούς χυμούς όπως είναι το βύσσινο, το λεμόνι, το cranberry, το μήλο, η μπανάνα και δύο παιδικοί χυμοί (μήλο – πορτοκάλι – βερύκκοκο – ροδάκινο και μήλο – σταφύλι – φράουλα).
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ
Η Λουξ – που εξάγει σε 25 χώρες, με κυριότερες αγορές Νότια Κορέα, Γερμανία, Κύπρος, ΗΠΑ και Καναδά – εστιάζει σε ενδυνάμωση των ήδη υπαρχόντων αγορών με τη σειρά free αλλά και με το τσάι, τα οποία όπως λέει στο FnB Daily ο κ. Μαρλαφέκας, έχουν μεγάλο εξαγωγικό ενδιαφέρον λόγω των ιδιαιτεροτήτων της συνταγής που βασίζεται σε φυσικά γλυκαντικά.
ΑΥΞΗΣΗ CAPACITY ΚΑΙ ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ CAN
Θέλοντας να αυξηθούν οι εξαγωγές στο 15% επί του συνολικού τζίρου (από 12% που είναι στην παρούσα φάση), η Λουξ σχεδιάζει να ενισχύσει το capacity, εξετάζοντας το ενδεχόμενο δημιουργίας νέας μονάδας μεγαλύτερης δυναμικής από την υπάρχουσα, στην οποία θα προστεθούν και άλλες γραμμές παραγωγής αλλά και συσκευασίας, με σκοπό να μπει στα can. H επένδυση αυτή, μέρος της οποίας θα είναι με ίδια κεφάλαια, ξεκινά από τα €15 εκατ. και μπορεί να φτάσει έως και τα €20 εκατ. Προτεραιότητα της οικογένειας για τη νέα μονάδα παραμένει η Αχαϊα, ωστόσο εξετάζει και περιοχή κοντά στην Αθήνα
Πηγή: FnB Daily